Veelgestelde vragen
Betaalwijzen
Betaal zoals jij dat het liefst doet:
- iDEAL
- PayPal
- Creditcard
- Afterpay
- Klarna
- KBC-betaalknop
- Bancontact
- Belfius
- EPS
- Sofort-banking
- ING-Homepay
- Giropay
- SEPA Overboeking
Aangeboden betaalwijzen kunnen per land verschillen.
Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving en zijn gratis.
Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW.
meer informatie over deze betaalmethoden kunt u hier vinden.
Betaling mislukt
Is bij het afrekenen je betaling mislukt?
Dan kan je opnieuw proberen je bestelling af te rekenen. Eventueel met een andere betaalwijze.
Je kan ook het bedrag overmaken op onze bankrekening. Begunstigde: Zolio B.V.,IBAN: NL13RABO0136987974, BIC: RABONL2U, gebruik als betalingskenmerk je bestelnummer. Zodra we het bedrag op onze rekening hebben ontvangen dan krijg je hiervan bericht.
Contact opnemen met ons is niet nodig. Bestellingen met een mislukte betaling nemen wij niet in behandeling.
Wel betaald en geen bericht?
Heb je betaald, maar van ons na 4 werkdagen nog steeds geen bevestiging ontvangen dat je bestelling in behandeling is genomen? Er dan waarschijnlijk wat misgegaan met de verwerking van je betaling. Controleer eerst of het geld wel is afgeschreven of weer teruggestort is op je rekening.
Als het geld wel is afgeschreven en niet is teruggestort neem dan contact met ons op via klantenservice@zolio.nl. Vergeet niet om de besteldatum en je ordernummer in de mail te zetten. We kunnen dan snel uitzoeken waarom we je betaling nog niet hebben ontvangen of hebben verwerkt.
Factuur
De factuur wordt meegestuurd met uw bestelling of u ontvangt deze per mail.
Een kopie van de factuur kunt u aanvragen via klantenservice @zolio.nl
Bankgegevens Zolio BV.
Begunstigde: Zolio B.V.
Betalingskenmerk: Uw bestelnummer
IBAN: NL13 RABO 0136 9879 74
BIC: RABONL2U